Khamis, 18 Disember 2008

SALAM MAHABBAH

Salam ukhwah buat petama kali ingin saya ucapkan selamat datang kepada saudara saudara yang sudi melawati blog saya yang agak sederhana ini walaupun itu tak menjadi masalah kepada peminat peminat blog ini asalkan ikhlas dihati.pertama kali ingin saya menyatakan tentang hadaf saya menulis blog ini bukanlah sekadar untuk berseronok tetapi sebagai satu pengisian dan menjadikan satu santapan rohani bagi kita sebagai seorang manusia yang sering kali leka dan lalai dengan permainan dunia,jadi disini juga saya akan membukakan beberapa topik yang agak hangat untuk didiskussikan oleh kita selaku umat islam yang prihatin, selain itu saya juga lebih suka menjadikan blog saya ini sebagai sebuah laman minda yang mengisarkan tentang pelajaran ,motivate,testimonial,hukum,fakta,dan lain lain perkara yang membincangkan tentang minda dan sewaktu denganya.bukan itu sahaja saya juga lebih suka berkongsi pengalaman saya dan pendapat untuk dikeutarakan……